Tatuering

Idag har jag suttit och pillat i Photoshop, med lite hjälp av conny! :)
Kollade igenom alla typsnitt och fastnade för edwardian script, och sen hittade jag ett hjärta på google som också ska vara med vid sidan om Ellie!
Fast hjärtat får jag se om det blir det, kanske hittar ett finare hos tatueraren!
Kommer sitta på min vänstra underarm i lagom stlk , och jag tycker den är så stilren och enkel , så dölja den kommer jag aldrig behöva! Och varför ska jag göra det , Ellie är det bästa som har hänt mig , och hennes namn ska jag bära med stolthet! <3
Det kommer vara min första tatuering, smärtan får vi ju se hur ont det gör , man har ju fött barn liksom så man överlever väll ;)  Lustgas vore ju tummen upp!
 
Just nu sitter vi i soffan och kollar på The bourne identity, med en kopp te och muffins!
Imorgon ska jag iaf dammsuga här hemma , och vika tvätten och tvätta mera, det tar liksom aldrig slut!
 
Hörs imorgon , Puss och kram
 


Kommentarer
Katta kvack

Du kommer klara smärtan galant! Det är inte så farligt som man kan tro och underarmen är helt okej. Pepp pepp!

Svar: Hoppas det ;) Vill man vara fin får man lida pip , hehe!
ANNA

2012-08-13 @ 22:08:49
URL: http://kattakvack.se
Fanny - mamma till Hector och bebis i magen

Ja va fin den blev gumman :D tyckte också under armen var ganska smärtfri (har ju fler hihi) vart någonstans ska den sitta? Blir det som jag har? (:

Svar: Precis , vi får ju se vad jag tycker om smärtan då , men jag har ju klämt ut en bebis så jag överlever nog :DJa fast längs med armen , inte tvärs över som du har! :)
ANNA

2012-08-18 @ 05:03:03
URL: http://Littlemissunshine.se
Fanny - mamma till Hector och bebis i magen

Kommer du klara galant!! Conny fÅr hålla dig i handen :D åh va fint!! Längtar efter bilder! Har du bokat tid än? Pussar <3

Svar: Hoppas :D:D!!Ja vi har skickat bilden och så så skulle han kolla :)
Pussar<3<3
ANNA

2012-08-20 @ 00:41:46
URL: http://Littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0