När man tänker tillbaka

 
 
 
 
Idag gick vi upp klockan 06.15 och lämnade av Alex nere vid porten vid taxin till dagis , skoltaxi is the shit!
Sen gick vi upp igen och försökte somna om , men lilla damen ville inte det, så vi gick upp igen och lekte lite på golvet, och nu somnade hon för ca 15 minuter sen igen!
 
Jag har kollat på förlossningskliniken på tv4 fakta, och blev lite rörd, blir alltid det när jag kollar på sånt, tänker alltid på min egen förlossning då , och jag vill verkligen uppleva det igen , nu när jag vet hur det går till och hur det känns!
Det finns inget i hela världen som slår känslan när bebisen kommer ut och läggs upp på magen/bröstet och man får titta varandra i ögonen för första gången , och så tittar man på sin partner och känner sån kärlek så det går inte att beskriva!
 
Tack Ellie för att just du kom till oss! <3
SÅ liten, bara 1 dag gammal! <3
 
Nu ska jag vika tvätt och sen får vi se vad dagen erbjuder!
Puss!


Kommentarer
Katta kvack

Åh! Tiden går så snabbt!

2012-08-13 @ 22:04:59
URL: http://kattakvack.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0