Mormordag

Idag har jag och Ellie varit hos mormor!
 
Vi fick fika och lunch , och så hann hon sova en stund också!
Vi åkte hemåt vid 3 tiden och sen kom Conny hem vid halv 5 typ..
Vi käkade sill och potatis med rödlök , gräslök, gräddfil och knäckebröd till, så himla gott när det är sånt här väder!
 
Nu håller Conny på och lägga Ellie , hon krånglar lite, tror det är pga tanden som spruckit upp, eller hoppas det iaf, för det är så mycket lättare när hon bara somnar :P
Nu har hon varit vaken sen kl.16 så hon är ju SÅ trött!
 
Imorgon blir det promenad med Karin och Elin , och barnen såklart, och sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen/kvällen!
På tisdag blir det lunch med massa tjejer från mitt jobb hemma hos Mia, vi är så himla många som har fått/ ska ha barn nu, lite roligt!
Det är Mia, jag, Emma , Nathalie, Alexandra, och Linda med bebis i magen!
 
 


Kommentarer
Anonym

Va??! Är det ändrat till tisdag? :-(

Svar: Nej nej , skrev fel bara!! :P Vem är du då?? :D
ANNA

2012-08-19 @ 21:56:55
Mia - Agnes mamma

Anna, nu har du skrivit fel, det är på onsdag ni ska hem till mig :-)

Svar: Trodde det var måndag igår , haha!!
ANNA

2012-08-19 @ 23:04:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0