Mammagruppsmys

Idag träffade vi Linda, Karin och Elin + barn och hade lite mammagruppsmys, och bebis lek!
Mycket trevligt såhär efter semester då alla varit på olika håll , och barnen hade nog saknat varandra, dom hade superkul!
Nu är inte Ellie lika feg längre, och säger ifrån lite till dom andra om dom tex tar hennes leksak! :P Då blir hon arg och gnäller, förut stirrade hon bara!
 
Linda hade bakat en suuupergod saffranskaka, och en kopp kaffe till det, samtidigt som regnet ÖSTE ner, blixtrade och åskade!
Conny ringde på väg hem från jobbet och frågade om han skulle hämta mig, JA TACK sa jag då :P
 
Nu har vi ätit middag , falukorv med stekt potatis, och hämtat ut ett stort paket från HM med barnkläder till alla 3 barnen , nya långarmade tröjor ocj jeans till grabbarna , och lite blandat till Ellie i stlk 74, hon växer så det knakar nu!!
Den 26, eller 28 ska vi till BVC för 8månader koll , Spännande att se hur mycket hon vuxit på 2 månader, det är ju så länge sen vi var där sist , säkert pga semestertider nu.. tycker det var lite glest mellan 6 månader och 8 månader, nu när hon börjat äta bara mat nästan så vill man ju ha koll på att hon får i sig ordentligt!!
Som sagt, spännande med kollen snart!
 
Efter jag la upp inlägget om att hon ålar och rullar fram , så tog hon lite "krypsteg" typ kombat stil! Min lilla militär<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0