Lördag

Hej på er, mår ni bra? :)
 
Idag vaknade vi halv 8 , och gick upp och fixade frukost runt halv 9, sen kollade grabbarna på en film , och vi plockade lite och så här hemma , sen blev Ellie trött vid 11 och somnade, och jag och Conny passade på att läsa lite ;)
 När Ellie vaknat fick hon potatis och lax med smör, som jag gjorde igår när vi åt laxgratäng, recept kommer sen, SJUKT gott!
 
Vi klädde på oss och knallade ut till ett dagis här i närheten och barnen fick leka av sig lite, Ellie fick också vara med, dom gungade och sen kollade hon på när dom stora grabbarna lekte med vatten och såpbubblor! Det var väldigt spännande tyckte hon , hon hade stoooora ögon!
 
Nu har jag läst lite till , och conny diskar, när han är klar ska jag laga mat, kyckling med ris och örtsås blir det , och passar då på att göra till Ellie också , 1 kycklingfile och koka ris med ärtor och broccoli och mixa med smör, blir säkert gott! :)
 
Ikväll blir det filmmys , popcorn och godis, och kanske lite läsning också , haha! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0