Kungliga hovstallet

Conny är på väg hem , Ellie sover , och jag sitter i soffan med tända ljus och kollar på dokumentär på 3an!
 
Imorgon ställer vi klockan , det gör jag typ aldrig..
Vi ska åka ut till djurgården imorgon och mysa, så vi åker vid 10 så vi är framme vid lunch..
 
Ska strax gå och lägga mig , när conny kommit hem vilket är snart!
Tar med mig kameran imorgon tror jag, så kanske man får lite fina bilder..
Älskade djurgården , tänker alltid på när jag hade min praktik på Kungliga hovstallet, och när man selade hästarna vid 7 halv 8 på morgonen och åkte ut på djurgården och körde , det var JÄTTE mycket snö den vintern kommer jag ihåg , och det var SUPERKUL att ha praktik där , lärde mig massor!
Jag hade aldrig kört par förut(2 hästar med vagn) och första gången jag fick tömmarna var på strandvägen bland bussar och bilar, och Roger som jag åkte med då sa:
Här, nu är det din tur!
Och jag svarade: Men jag har aldrig kört par förut!
Roger: Jaha , men då kan du ju skryta med att första gången du gjorde det var på strandvägen , men kungens hästar ;)
 
Haha, så nu gör jag väll det då  , skryter alltså :)
Här är jag som kör, Balder till vänster, och Wirke till höger!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0