Det stora blå

Åh vad vi har haft det bra idag!!
Vi vaknade vid 7, eller ja Ellie iaf, och jag kollade på ett inspelat avsnitt av DHW, och sen gick vi upp och åt frukost..
Vi diskade undan i köket och Ellie sov en stund , och när hon vaknade så åkte vi till min pappa , Conny stannade hemma för han var lite risig i magen , rötmånad och kyckling gick tydligen inte så bra ihop :P
När vi kom dit så var min lillebror Eric och hans tjej Lina där , hade inte träffat henne förut, mycket trevlig :)
Jag pappa och Ellie packade in oss i hans bil och åkte till Gålö där han har sin båt, och åkte ut till en ö och la oss och hade det gött!
 
Ellie invigde sin flytväst och premiäråkte båt , och det var en höjdare tydligen , för hon somnade i min famn efter någon minut , trots att det guppade och slog mot vattnet, haha!
När vi kom fram till ön så fick hon ligga på några dynor och leka under ett paraply, och jag och pappa satt i solen och solade!
Pappa hade fixat laxpaket i folieformar som han la på elden som han gjorde på sin stekplatta, sjukt gott, med lax, potatis och tomater, och så kryddor och grädde!
Ellie fick smaka och det var mumma kan ni tro :)
 
Fick ordentligt med färg idag såg jag nu i duschen , trevligt!
Pappa tog massa kort med sin "proffskamera" som jag ska få senare, lägger upp dom då!
 
Nu sover Ellie och jag tänkte gå igenom min bloggläsnings lista! Det är en hel del!
 
Imorgon så börjar vardagen igen , Conny börjar jobba(fast bara 2 veckor ,och sen har han 4 veckors semester nu efter 4 veckors pappaledigt, LYX) och grabbarna börjar skola och dagis igen!
Så imorgon när vi går upp är det bara jag och Elliefanten!
 
Sov så gott, så hörs vi imorgon :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0