Coop

Ojoj , fullt ös hela dagen idag!
 
Vi gick upp vid 8.30 , och kollade på nyhetsmorgon , och åt frukost, sen vaknade conny efter ett tag , och vi gjorde oss klara och åkte till handen c, och hämtade ut mina linser, och sen vidare till coop forum för STOR handling!
 
Matsedel för 4 veckor fram , det blir en del mat, och köpte barnmat och blöjor och sånt nödvändigt också!
Vi åkte hemåt igen och packade upp all mat, så nu är det fullt i kyl, frys och skafferi! Härligt!!
 
Jag gjorde lite barnmat till Ellie också , köttfärsgryta(typ kalops fast med med köttfärs) och torsk med potatismos!
Mycket gott tyckte Ellie!
Hon gapade stort, så himla roligt när hon äter min mat , passade på när jag delade upp köttfärsen i påsar, så tog jag undan lite till hennes mat, och nu ikväll när vi åt torsk, så tog jag några bitar till henne, smutt!
 
Vi käkade Kaviartorsk till middag , med potatis, och nu kollar barnen på en ny film vi köpte på coop idag , Piraterna , samma som har gjort Wallace och gromit, verkar sådär :P men dom gillar den!
Nu blir det mys , Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0