Berlock

Sitter nu här med en kopp te, och filmen Allt för min syster är på!
 
Kvällen var supermysig, tacopajen blev god, och såg nu i kylen att jag glömde ställa fram guacamolen, och gurka , haha! 23 eller 83 år , det är ju frågan :P
 
Fick en bakbok , 1001 cupcakes heter den tror jag, och en muffinsplåt av mamma och bosse..
sen hade conny också köpt en muffinsplåt så nu har jag två haha!
Fick också en berlock till mitt pandora armband , och ett "presentkort" på min blivande tatuering! <3
 
Min pappa svängde förbi också , och han hade framkallat ett kort från i söndags när vi var ute med båten :)
Tack för idag alla nära och kära <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0