Tråkigt

Usch vad tråkigt väder det är ute!!
Idag skulle vi i mammagruppen egentligen gått på en föreläsning i skogås om jämställt föräldraskap tror jag det hette , men det var tydligen inställt så vi blir hemma idag!

Jag som hade tänk gå på en långpromenad idag på dagen , men vädret är ju inte superkul direkt.. det är alltid så när man bestämt att man ska göra något, haha! Men men , nästa gång det är fint väder SKA jag gå minst 1 timmes promenad!

Måste iaf pallra mig ner till affären och småhandla lite, ska äta lapskojs ikväll så potatis behövs och lite annat smått!
Imorgon är Conny ledig så då lånar jag bilen och svänger förbi jobbet med lite papper som min chef ska skriva på och skicka in! Smidigt med bil ;)
Ellie följer självklart med mig!!

Och ikväll är det favvoserien Grey´s anatomy, love it!
Vad gör ni ikväll/idag?


Såhär låg Ellie imorse, hon suger på sin tumme!! Ibland får hon till och med in heeela handen och så kräks hon haha!

Kram


Kommentarer
Emma

Har du prövat att gå till badhuset med Ellie ?

Philip tycker de är skit kul.. Perfekt med badhus när det är tråk väder ;) Kramis

2012-04-11 @ 21:56:36
URL: http://starshineonyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0