Sunday!

Hej på er!
Idag var vi ute på en skön promenad och när vi kom hem hade vi storstädning, så skönt att ha det fint hemma, det har vi alltid iofs men det är ju finare när man storstädat!

Vi har precis ätit middag, blev omelett med bacon och champinjoner i, jättegott!!

Just nu kollar jag på Sofias änglar, Ellie tar en liten nap på mig, så mysigt!!
Conny sitter och pillar på sin dator!

Ikväll är det big brother, som vi ska kolla på!!
Imorgon kommer grabbarna hit, och på dagen får vi se vad jag och Elliesen hittar på :)

Kram så länge!



Kommentarer
Katta Kvack

Ack, jag borde också storstäda - ser ut som tusan här hemma. Attans vad man drar ned saker då man är mammaledig.

2012-04-02 @ 09:09:56
URL: http://kattakvack.se
malin

Hej där! Du frågade mig hur jag "gjorde" min bild. Det är bus enkelt! Appen heter frametastic så himla enkel att använda sen kan du skicka resultatet till instagram så som jag gjorde här för att få fram mer effekt på färg eller såklart fb eller bara spara på mobilen.

All lycka till!

2012-04-02 @ 15:34:10
URL: http://malinlidgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0