Happy!! :D

Åh jag är så glad!!

Idag lämnade Conny bilen hemma, och jag har passat på att uträtta MÅNGA ärenden!
Började med att åka och få däcken bytta , och lämna in vinterdäcken till deras däckhotell, sjukt smidigt, schoff sa det bara så var däcken bytta!
Sen åkte vi och tankade, och sen åkte vi till Farsta och bytte Ellies bodys mot en annan mycket finare med spetskrage i en större stlk, den hon ska ha under dopklänningen, och nu sover Ellie och jag har bakat Banan och banan/chokladmuffins!
Smakade precis på dom och dom var supergoda!
Måste ha fått en bakdille nu, bakade igår också, men muffins är ju så enkelt att baka också , och man kan ju smaksätta dom på 1000 olika sätt!

När vi var inne på HM så såg jag en klänning som jag spanat på till Ellies dop från Conscious Collection, men den har varit slutsåld online och har inte varit i butik så jag blev superglad när jag såg den där på ställningen, och roffade åt mig en i stlk 38, för 199:-, så provade jag den när jag kom hem och den satt som en smäck! HAPPY!! :D
Nu ska jag bara fundera ut vad  jag ska ha för skor till den, men det löser sig!

Im in love <3

Vid 3 ska vi ner till BVC på mammagruppen, ska passa på att fråga nu när Ellie börjar med lite gröt om hon behöver vatten då också , en kompis på jobbet sa att hon gav det till sin son och det kan ju vara smart att vänja dom vid det nu innan det blir högsommar också, och sen kanske hon slipper bli hård i magen då också!
Återkommer om detta ;)

Nu ska jag vika tvätt, kul va!?

Kram!


Kommentarer
ida

vilken super fin klaning Anna! jatte fin!

2012-04-23 @ 17:43:28
URL: http://agape.bloggo.nu
Mikaela

Verkligen jätte fin klänning!!

2012-04-23 @ 23:08:25
URL: http://miikaelas.webblogg.se/
Mikaela

Såg nu att du kommenterat! Men nja, det är sammandragningar till och från, mycket på kvällarna en del gör ont.. Så varje gång jag går och lägger mig tror jag att det ska komma igång! Men vaknar några timmar senare och då är alla symptom som bortblåsta! Blir väl en maj-unge bara för att testa mitt tålamod!

2012-04-23 @ 23:14:01
URL: http://miikaelas.webblogg.se/
Liinda

Super fin klänning!!!!

2012-04-25 @ 08:04:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0