Godmorgon

Usch vilket väder det är idag , snöblandat regn är det här!
Började dagen idag med en lyx fil och flingortallrik med färska jordgubbar, mums!
Skånemejeriers afil päron vanilj, havre flakes och jordgubbar!


Sitter i soffan och kollar på förhäxad i linne och trosor med täcket virat runt mig, perfekt när det är sånt här tråkigt väder!!
Ellie sover sin fm nap i sin säng, och inatt vaknade hon en gång och åt!
Den där "sova hela natten-natten" var nog bara 1 gång, tyvärr :P
Men men , hon kommer nog börja med det snart, beror ju lite på när hon somnar!
När hon sov hela natten somnade hon ju 21.30 och vaknade 6.30, och igår somnade hon 21 och så vaknade hon vid 4, och förut vaknade hon efter 3 timmar varje gång och åt, så det går ju framåt!

När hon vaknar ska vi gå in i köket och diska lite, och sen kanske köra några maskiner tvätt!

Imorse fick jag smset från fotografen som fotade på öppna förskolan , så jag gick in och kollade på korten och dom blev jättefina, speciellt 1 av dom, men det var ganska dyrt att beställa dom , 429:- för ett paket med 4 st kort i stlk 15x23 och 3 st kort i stlk 20x30, så jag ska visa korten för Conny och se vad han tycker, kan ju vara kul att ge bort i present till farmor och farfar och mormor och morfar!

Ska försöka rigga upp en egen liten "studio" också här hemma och se om jag får några fina kort på henne, då blir det ju 1000 gånger billigare ;)

Nej , fånga dagen var det ja, later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0