Fredagsmys

Här sitter jag, Ellie sover (nästan) och Pappan i familjen är ute och röjjer med några från jobbet ikväll!

Idag åkte jag och Ellie hem till min farmor och fikade och åt lunch.. Hämtade också hem dopklänningen som hon nu tvättat, stärkt och broderat in Ellie på!
Den är så fin , kan visa kort imorgon :)

Jag ringde till polisen idag också, för dom som bor ovanför farmor bråkade som bara den , och tjejen skrek "aj, aj ut här ifrån" flera gånger, och en annan granne hade hört dom ganska länge, så vi ringde polisen och dom kom efter 10 min och pratade med dom, svensk som man är så tjuvlyssnade vi i nyckelhålet :P haha
Men men , sen åkte dom därifrån utan någon med sig, så hoppas det löste sig!

Nu har jag precis tagit en dusch och kollar på filmen Life as we know it med Katherin Heigl, den är bra!
Till filmen har jag lite kinapuffar och Isvatten, ska nog  få plats lite chips i magen också ;)
Solen håller på att gå ner och lyser upp husen mitt emot oss så dom är alldeles orangea, så fint!!

Hoppas ni har en mysig kväll, och grattis till Natti som jobbade sin sista dag idag innan bebis kommer, i know the feeling ;) LOVELY!

Puss <3


Kommentarer
Natti

Tack för presenterna!, bästa kollegor! :)

Vi ses om inte alltför länge gumman :)

2012-04-27 @ 22:04:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0