För ett år sedan

Var både jag och Conny lediga från jobbet, så vi åkte in till Farsta C och shoppade lite..
Sen kom jag på att jag behövde allergimedicin, så vi gick in på apoteket och kollade, och läste på förpackningarna!

Där stod det att man inte skulle äta dom om man var gravid, och så sa Conny men tänk om du är det då?
Så vi köpte ett graviditetstest och allerginässpray och åkte hem!

När vi kom hem gick jag in på toa och gjorde testet och gick ut till Conny och sa: Jag är gravid! :)

Vi blev lite chockade eftersom det hade gått så fort, första försöket!
Men åh vad glada vi blev!

Det var väldigt svagt, för att det var så tidigt, men det var ett streck där och en bebis i min mage!
Min fina tjej, som jag var helt hundra på att det var en pojke! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0