Bieffekter

Det här med amning nu då..
Jäklar vad jag har börjat tappa hår nu, och jag brukar tappa hår i vanliga fall också , men under graviditeten så tappade jag NADA och var superglad för det , men nu när jag ammat i snart 4 månader så märker man verkligen av alla bieffekter!
Läste någonstans att brösten inte kommer förändras alls, nej tjena :P
Dom ser ju bra ut när dom inte är nyammade och tomma om man säger så :P haha
Och hårborsten är full med hår, fast man tömde den dagen innan..

Och sen är det ju såklart sömnen, visst är jag pigg på dagarna och så men på morgonen när Ellie vill gå upp så är man lite seg efter att ha ammat 2 gånger på natten! Ska bli riktigt skönt sen när hon börjar sova hela natten!

Sen saknar jag att inte kunna ha vanliga kläder på mig , kunna ta på sig en snygg tröja utan att tänka " nej men den går ju inte att amma i".. Just nu är det ammningsvänliga kläder som gäller!

Men trots allt detta så gör man det ju för Ellie och för henne gör jag allt!


Ikväll ska vi hem till min pappa på middag , ska bli riktigt trevligt!
Min farmor och faster kommer också, och så ska vi grilla lamm tror jag pappa sa!
Ska ta på Ellie en klänning om någon passar, annars får det bli den bodyn med påsydd kjol på! :)

Ha en mysig dag/kväll! Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0