Tisdag

Oj jag är helt slut i kroppen efter måndagens och dagens jobb..
Conny hämtade mig efter jobbet idag vid 7 och vi åkte och hämtade mat på Grekiska kolgrillen, kyckling souvlaki med ris , så gott!
Sen kollade vi på idol , och herre gud vad många det finns som sjunger sämst! haha det är så kul att kolla när dom kommer in och tror att dom kan sjunga bra, så öppnar dom munnen och sjunger apa dåligt, haha! Underhållning!

Sen hoppade jag ner i ett varmt bad med massa skum och gjorde ansiktsmask och hårinpackning.. kände att kroppen behövde rås om lite grann.. och nu känns det mycket bättre!
Badkar är en sån där bra-att-ha sak som alla borde ha , det är så skönt att krypa ner i ett varmt bad såhär när det börjar bli höst ute eller när man är trött i kroppen/muskler efter jobb och så..

Imorgon så står MVC på schemat vid 10, så conny får lite sovmorgon då , han ska följa med och höra sin dotters hjärtljud och hålla mig i handen när hon tar blodprov på mig.. måste göra det innan jag ska få den där sprutan om 4 veckor ca.. och blodprov är INTE min grej kan jag meddela.. när vi var på inskrivningen så tog hon blodprov på mig och jag blev alldeles svettig och yr och mådde illa, usch!
Jag tror att det är när jag tänker att dom tömmer blod från mig som jag blir sådär.. men jag kan inte låta bli att tänka på det, haha...
Sen ska hon mäta magen också , första gången! Så vi får väll se om den är så stor som den ska vara, jag tror det faktisk, men man vet ju aldrig så!
Efter vi är klara där så åker Conny och jobbar och jag åker till mammas jobb och tar en lunch, mysigt!

Nu ska jag krypa ner för dagen , sov gott så hörs vi imorgon! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0