Tisdag!

Oj vad trött jag är.. sov ändå helt okej inatt fast den där avfuktaren låter som en tvättmaskin som centrifugerar hela tiden står i badrummet , men det var bara lite svårt att somna , men sen sov jag fram till halv 5 och gick på toa , och vad varmt och skönt det var i badrummet , haha!
Brukar alltid frysa när jag går upp på natten men nu är den ju där inne och värmer badrummet för att fukten ska torka ut , och då är det varmt och skönt där inne! I like!

Imorse så plingade han som fixar badrummet på dörren 5 minuter innan jag skulle gå upp , typiskt.. inge snooze för min del , så på med morgonrocken och upp och öppna... sen började han riva ner kaklet och nu när jag kom hem så hade dom rivit dit upp där de var fuktskadat, så nu ska den där torken bara göra sitt jobb, sen sätter dom upp nytt kakel och vi kan duscha och bada igen!
Duschade på jobbet idag när jag slutade vid 19 och sen åkte jag hem och åt tomtegröt och mackor och kollade på idol!

Nu blir det en kopp te tror jag och bara ta de lugnt, och imorgon är jag ledig, underbart!!

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0