Onsdag!

Besöket hos barnmorskan gick jättebra och hjärtljuden lät jättefint och magen låg precis i mitten av kurvan så det var toppen!
Det känns så bra att allt är bra där inne och att hon mår bra, och man blir lättad när man hör hjärtljuden slå så fint! <3

Efter besöket så åkte jag till mammas jobb och vi gick till Bromma Blocks och åt lunch på Erssons tror jag de heter , skitgod mat har dom där.. vi åt penne pasta med hummersås och färska räkor på, supergott!

Fick lite presenter också från när dom var i New york, det blev en body lotion och body splash från victorias secret till mig , och 2 klänningar, en body och ett sett med en tunika och kjol med fastsydda strumbyxor till, sjukt gulliga!
Sen var mamma tvungen att återgå till jobbet och jag gick tillbaka till Bromma blocks och gick in på polarn och pyret och använde mitt presentkort jag fick av Connys mamma och pappa! Blev en body och ett par byxor!



Conny ringde mig efter vi hade varit hos barnmorskan på vägen till jobbet och berättade att han var sjukt nära att krocka med jordens största älg, han såg under magen på den och hornen var sjukt stora, största älgen han sett i hela sitt liv sa han, snacka om tur att han såg den och hann tvärnita , annars hade bilen och säkert Conny varit helt mosade om han hade kört på den! Tacka gudarna att han klarade sig, sånt där är så läskigt!
Snart är han på väg hem och då blir det pannkakor med sylt och grädde! Mums!

Ha en trevlig kväll, och ta hand om er! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0