Oj vilken dag!

Minsta killen vaknade runt 5 imorse av någon mardröm tror jag , och grinade och conny gick in och kollade till honom , sen när conny lagt sig ner så hör man hans små fotsteg komma mot oss , och springer in till oss och säger att han är rädd.. så han hoppade upp och la sig bredvid pappa och somnade på en gång , lillfisen!

Igår när conny kommit hem från jobbet så lagade jag middag , köttfärssås och spagetti, och barnen satte sig vid köksbordet medans jag lagade mat och tog fram en varsin burk med prutt lera.. och herre gud vad dom skrattade!
Och varje gång det kom ett pruttljud så sa dom: " Meeeeen Annnnnnnnnna, vad har jag sagt man får inte prutta i köket" haha.. svårt att inte skratta då liksom!
Sen höll dom på så tills maten var klar och sen efter mys i soffan var det läggdags för dom små.. och vi tände lite ljus och mös i soffan med en kopp te!

Imorse när jag åkte till jobbet så tänkte jag ju så klart inte på att det var rusningstrafik , så jag hann till sköndal och sen var de krypkörning i ca 30 minuter på 1ans växel , gissa om jag blev trött i vänster benet, men jag kom bara 5 minuter sen , så no big deal där , men jag hatar köer , tar en annan väg imorgon , inte motorvägen!

Imorgon är det FREDAG , åh så härligt.. fredagsmys och ledig helg , underbart!
Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen krypa ner för dagen..

Conny, du gör mig så lycklig , glöm aldrig det! Mitt hjärta! <3
GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0