Ny vecka!

Och jobb står på dagens schema!
Börjar 16 och jobbar till 22.15 idag , men måste åka in snart och duscha innan , torken står ju kvar i badrummet!
Sen så ska jag och min chef fylla i papper om omplacering , dom behövde det från försäkringskassan för att göra klart mitt ärende.. sen håller vi tummarna att det går igenom!

Idag har jag en riktig vilding till bebis i magen , hon har inte legat stilla på hela dagen , från att jag gick upp så har hon buffat och hoppat och sparkat och hickat, haha.. sötnos! <3

Igår var jag över till min faster en snabbis och fick med mig en babysitter och en amningkudde hem som jag får låna.. perfekt!!
På kvällen efter barnen somnat så fortsatte Conny att bygga lego som dom gjort hela dagen nästan, och jag satte på min absoluta favorit Disney film , Lejonkungen medans han byggde! Där satt vi i soffan och på golvet med barnen sovandes och tittade på disneyfilm och byggde lego, haha , vilken syn! Man är barn så länge man vill! :D

Måste sätta mig en dag framöver och skriva ner lite vad som ska köpas innan bebis kommer, av det som vi inte köpt redan.. så man har allt klart!
Kan ta det på onsdag, är ju ledig då! :D

Kan jag åka och möta upp Conny på jobbet också, mysigt!

Nej nu ska jag åka och jobba lite , förhoppningsvis så har jag bara en och en halv månad kvar att jobba! ( håller tummarna)

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0