IKEA <3

Idag så skrev jag klart mina papper om havandeskapspenning med lite hjälp från min chef, så skickade jag in dom idag också! Hoppas att det går igenom så jag slipper jobba sista månaden vilket blir december, då det är mest på jobbet både med posten och butiken i övrigt!

Slutade 15.30 idag, så jäkla härligt, så Conny hämtade mig sen drog vi till IKEA och shoppade loss lite.. blev ett nytt vardagsrumsbord, en ny större byrå till hallen , ett skrivbord in till barnens rum och lite smått och gott!
Lägger upp bilder när allt är ihopmonterat! Kommer bli super! :)

Idag ringde dom mig från hyresvärden också och berättade att det bara var ena väggen i badrummet som var fuktskadad, och att dom andra 3 var renoverade för ca 6 år sedan , så dom var okej! Känns skönt, så på måndag kommer dom hit och river ner kaklet bakom badkaret, och badkaret åker ut på balkongen så länge, så ställer dom dit en avfuktare som ska stå och torka där inne i ca 2-3 veckor och sen kommer dom och kaklar om väggen och fixar där inne! Så nu kan jag iaf slappna av lite för då kommer det ju lätt vara färdigt innan december iaf, härligt!

Jag hittade ett par vinterstövlar som jag blev lite kär i på heppo.se här om dagen som jag klickade hem, från Hush puppies.. så det är ju bra kvalitet på dom iaf , och dom var precis lika fina som jag trodde , så dom ska jag behålla...1349:- är ju ändå rimligt för ett par ordentliga stövlar i skinn med tjockt foder inuti, för dom jag köpte i vintras gick ju sönder när vintern var slut och dom köpte jag på din sko tror jag... så nu hoppas jag på att dom här håller kanske i två säsonger!

Nu tänkte jag fixa lite här hemma och sen mysa lite i soffan , ha en mysig kväll ni också! Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0