Godmorgon!

Ledig idag , men gick upp vid 6 och lämnade av barnen för dagis/skola och sen gick jag och la mig igen , skönt att gå upp och sen gå och lägga sig igen och känna att man inte MÅSTE gå upp :)
Sov iaf till 10, och går bara runt och skrotar här hemma , mysigt!
Men vädret kunde väll ha varit lite roligare, storm och regnrusk ute... det märks att hösten är på g..
Det som är mysigt med hösten är att man kan tända MASSA ljus och mysa i soffan med lite te och film på kvällarna , men mysiga raggsockor och myskläder på.. älskar det..
På hösten så kommer det in så himla mycket snygga kläder, speciellt koftor.. undrar hur många jag har egentligen , men måste ju köpa några nya iår ;)
Koftor är bra också när man har en tjockismage,  perfect!

Igårkväll när vi gick och la oss så kände vi när bebis hade hicka, det kändes lite roligt och hon låg ju inte stilla precis , var som en orkan där inne , haha! Myspys!

Ska hoppa in i duschen nu och sen knalla ner och handla lite!
Puss & Kram


Kommentarer
Mikaela

Du behöver inte fler ljusstakar ;-)

Tror det går att skaka fram några fler!

2011-09-07 @ 15:23:48
URL: http://httpco. miikaelas.webblogg.se/
fanny

det var jättemysigt <3 saknar dig anna! har ni hittat någon helg? :D du tänkte fråga. jag har ett paket på coop extra i huddinge. om mamma kommer dit kan hon hämta ut det av conny då? jag kan ju inte åka iväg och hämta de och det var tydligen påväg tillbaka snart :( hur mår du och vad hittar ni på för mys ikväll? PUSS finaste <3

2011-09-07 @ 19:43:00
URL: http://littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0