Godmorgon fredag!

Har sovit som ett litet barn inatt, igårkväll var vi ute och käkade middag med några från jobbet , Calle ska sluta och jobbar sin sista dag idag, så vi firade av honom och åt god mat och de andra drack nog en öl för mycket :P Jag har ju aldrig varit en tjej som dricker speciellt mycket, några cider och vin är ju alltid gott.. saknar det inte heller kan jag säga, pepsi är också gott :P så det blev det för min del!

Kom hem runt 12 och gick och la oss..Nu sitter jag och äter lite frukost framför tvn i soffan och myser i min morgonrock.. kollar på våra bästa år, haha den serien tar ju aaaaaldrig slut, man kan kolla på ett avsnitt och sen kolla igen efter en månad , och fortfarande hänga med :P Men lite rolig är den faktiskt!

Idag jobbar jag stängning och sen jobbar jag i helgen också.. men idag börjar jag kvart i 4, skönt!

Kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0