Fredag och jobb!

Godmorgon tänkte jag säga haha , men god eftermiddag passar nog bättre! Hur mår ni?
Imorse tog jag lite sovmorgon , har sovit så sjukt gott inatt med min nya kudde, fick ont i nacke och rygg av den andra som var lite väl använd kanske , och den nya var helt underbar... tänka sig, 59:- och sjukt skön! Tack ikea!

Satte på en tvättmaskin imorse, i helgen måste vi tvätta all tvätt och sen gå ner och boka en tvättstugetid , svårt att få tid där nämligen.. men men , hoppas att badrummet fixas fort!

Åkte och hämtade ut mina linser som kommit, och Jennifer jobbade idag så jag svängde förbi där och snacka lite, och nu är jag hemma . men måste gå snart.. ska jobba 15.45-22.15 ikväll , kul fredag!

Jobbar hela helgen sen också.. bra med pengar iofs.. men jag har någon låsning eller något som sitter i kläm i svanken.. lite irriterande, får inte bort det heller.. nån gång måste de ju lossna tycker jag .. den som lever får se!

Skickade tillbaka stövlarna idag , för jag provade med en extra sula i och tjocka strumpor och då var dom lite tajta , så byte av stl bara sen är dom mina :D

Nej nu ska jag dra mot jobbet, sen kommer Conny och hämtar mig ikväll , min egna chafför <3

Kram på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0