Breaking dawn!

Har precis gått upp och sitter nu i morgonrock i soffan med en stor kopp godmorgonvälling och har precis ätit klart min frukost!
Godmorgon vällingen är perfekt nu när man är gravid för det är fullt med järn och vitaminer, så nu har jag det som antingen morgonvana eller kvällsvana , eller både och!

Synd att det är så tråkigt väder, jag som hade tänk gå på en skön promenad, men det regnar :(

Ikväll så ska jag och Conny gå på bio inne på söder, vi ska se Breaking dawn, som jag har längtat, jag har ju läst alla böcker så det ska bli jättespännande! Får vi se om älsklingen håller sig vaken ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0