Mysig långfrukost!

Åkte hem till mysiga Fanny imorse och åt en mysig långfrukost med nybakat bröd och te och massa smaskens!
Fick också träffa alla deras Nakenkatter, och dom var ju helt underbara.. keligare katter får man nog leta efter, dom var som små papegojjor och satt hela tiden i knät eller på axeln, så när vi skulle äta stängde vi in en av dom som hoppade upp hela tiden , och det lät som att han skulle riva hela lägenheten för han ville ju bara gosa med oss , haha.. sötnos! En sån skulle man ha hemma!

När jag kom hem igen så hämtade vi barnen från skola/dagis och tog bilen till Farsta C och köpte ett par tygskor till mig och bodybutter från The body shop , älskar deras produkter, och en adressficka som ska sitta på mig resväska när vi drar!
Sen gick jag först ner och klippte mig , blev jättebra och sen gick Conny ner för vi ska på dop på Lördag så man måste ju vara lite fin liksom :)

Måste köpa lite shorts och sånt också kom jag på , innan vi drar, har massa kjolar och klänningar men typ bara 1 par shorts.. ska införskaffas snarast!

Nu ska jag göra en kopp te i min stora mugg och bänka mig framför efterlyst och se vad det är för skurkar idag :P

Hoppas ni får en mysig kväll! <3

Och Tack Fanny för en underbar frukostdejt, det var jättemysigt! <3 :)


Kommentarer
fanny

gullig du är gumman <3 hade verkligen jättemysigt! ska bli kul att se hur ni bor sen :) vart är dte ni ska åka någonstans? :) PUSS! <3 och tack själv!

2011-05-19 @ 12:44:56
URL: http://littlemissunshine.se
Anna

Vi ska till Kreta! :D

2011-05-19 @ 16:01:43
Marina

Fin blogg (:

Shorts är ju ett måsta på sommaren :D

2011-05-19 @ 16:43:36
URL: http://qute.blogg.se/
Anna

Tack snälla :) ja det är ju faktiskt det!

2011-05-19 @ 19:26:34
fanny

åh! jag har varit på kreta typ hundra ggr med min mormor när jag var liten :) vi åkte dit varje sommar :) mysigt! när åker ni? PUSS <3

2011-05-21 @ 00:32:26
URL: http://littlemissunshine.se
Anna

Härligt!

Vi åker den 4e, så om 2 veckor :D Puss<3

2011-05-21 @ 20:06:20
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0