Melkers dop!

Idag har vi varit på Dop, min kusin Melker var den som skulle döpas denna gång!
Och han hade på sig dopklänningen som alla har haft, Min pappa , farbror och faster, jag och min lillebror Eric, mina kusiner Martin och johan och nu Melker.. så farmor har broderat in allas namn med blått på pojkarna och Rosa på mig och min fasters namn! Jättefint!

Dopet gick jättebra och han var så duktig, och efter det åkte vi hem till dom och åt lite mat, det blev västerbottenostpaj med massa sallad och bröd, jättegott!

Nu är vi hemma igen och ikväll blir det bara mys i soffan , så får vi se vad vi hittar på imorgon! :)



Kommentarer
Jenna

Vilken underbar dopklanning! Nog bland de finaste jag sett :) Vilken harlig tradition!

2011-05-27 @ 18:40:57
URL: http://vardagenmedviggo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0