Leo är hemma!

typ precis efter jag hade skrivit inlägget innan , så ringer det en tjej från en återvinningsanläggning utanför Gustavsberg, Skevik/lagnö som hade tagit in Leo!
Då har han hoppat ner i en container i högdalens industriområde och den åkte sen till dom där dom skrotar och återvinner det som är i containrarna.. och då smet han ut och gick fram till deras kontor och "knackade" på så släppte dom in honom och sökte på numret i örat och ringde upp mig.. så jag hoppade in i bilen och körde ut dit och hämtade hem honom!
När han kom hem till Connys mamma och pappa där han bodde innan han smet så kikade han runt lite i hallen och Elsa ( honkatten ) rusade fram direkt och nosade honom överallt och sen fräste hon åt honom lite typ som att hon sa " var fan har du varit , jag har väntat på dig i över 6 månader " haha, sen rusade han ut i köket och SLUKADE verkligen i sig maten och var så sjukt kelig så han visste knappt vart han skulle ta vägen , lilla pluttis!

Det känns så himla bra att han är hemma igen , nu ska han till veterinären på kontroll och sen ska han avmaskas, gud vet vad han har ätit!
Han kommer sova så gott inatt med ordentlig mat i magen och varmt och skönt med filtar och Elsa, och Gustav , den nya katten..blir spännande att se hur dom kommer överens!

Nu ska jag också krypa ner i sängen , Godnatt!


Kommentarer
fanny

:D så gullig! förståt att han var kelig måste ha saknat er jättemycket!

2011-05-13 @ 20:42:11
URL: http://littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0