Blommor på balkongen!

Nu har jag jobbat och jobbat och jobbat hela veckan , var ledig i onsdags och Conny också , så vi åkte till farsta och kollade lite och köpte med oss en varsin saffranspasta sallad och åkte till Ågesta Gård och satt där i sommarvärmen och mös, lyssnade på musik och bara njöt av varandras sällskap! <3

Jobbhelgen har flutit på bra, inte så mycket folk som det brukar, men de är ju helgen innan barnbidrag så de är ju inte så konstigt kanske...
Passade på att storhandla lite inför veckan när barnen kommer hem till oss, och köpte även massa blommor , kommer bli fler om jag känner mig själv rätt!
Så det har jag pysslat med sen vi kom hem , tänkte lite fel iaf gällande planteringsjorden , köpte 3 säckar, och det gick bara åt 1 haha!
Kan man spara dom tills typ nästa sommar i källaren? Annars får jag nog lämna tillbaka dom..

Här kommer ett blommigt bildregn från våran balkong!



Nu ska vi faktiskt gå och köpa PIZZA! Med mycket mozzarella och champinjoner!
Puss & Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0