Torsdag!

Idag var jag och 2 till från mitt jobb på Svenska Spel kursen, som faktiskt var mycket inspirerande och rolig!

Vi lärde oss allt om alla kuponger och system och även hur det funkar med 18 års gränser och leg kontroller..
Sen fick vi värsta brak-frullen där med ciabattasmörgåsar med sallad och skinka och gurka på, och te till det.. sen var det lunch och då fick man välja mellan typ 5 rätter och jag tog helstekt fläskfile med dijonsenap och rostad potatis med haricoverts, SJUKT gott!
Sen fortsatte vi kursen och sen fick vi fika, kanelbullar och te och sen fortsatte den en stund till 16.30 och så fick vi gå hem  :)
Det vore kul att jobba på Svenska Spel tror jag, sitta och hjälpa ombud som oss och utbilda och sätta odds och allt möjligt!

Jag är fortfarande mätt efter idag haha, åh jag glömde ju skriva att dom även hade VÄRLDENS salladsbord med massa olika röror och cremer, så gott!
Det fanns en färskostcreme med honung och valnötter som jag hade på en bit baguette, och den måste jag prova att göra för den var himelsk!

Nu sitter vi och slappar i soffan och kollar på sveriges värsta bilförare, och hur F*n fick dom körkort!? Allvarligt asså , första gången jag körde upp så kuggade han mig och då gjorde jag ett litet fel, och andra gången klarade jag det , men dom här har körkort och kör som en dövblind pensionär, herre gud asså!

Nej nu blir det min 4 kopp te för idag och lite kvällsmacka med marmelad ( aprikos såklart )

Later aligator!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0