Succé!

Lekhuset kommer vi åka till flera gånger, barnen tyckte att det var såååå kul!

Dom fick leka i ca 3 timmar och fika glass i typ 15 minuter där imellan, och det var ganska svårt att få med dom hem kan jag säga!
Linnea och hennes kompis var också med, dom tyckte också att det var kul haha , det finns ju ingen åldergräns precis ;)

Mannen min kom hem från fotbollen och dom vann hela alltet, skitkul ju :)

Nu sitter jag med ett glas rött och barnen sitter i soffan med lite lördagsgodis och conny har somnat :)

Hoppas att ni får en trevlig lördagskväll mina vänner, Kram



Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova

Åh så roligt!! Längtar tills vi kan börja göra sånt med Lovan :D

2011-03-26 @ 20:59:09
URL: http://madeleines.se
Anna

Ja det är verkligen jätteroligt! Total lycka för barnen :)

2011-03-26 @ 22:09:06
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0