Söndag igen!

Oj vad veckorna bara rusar förbi!
Den här veckan har barnen varit hos sin mamma och då går veckan extra fort då både jag och Conny jobbar helg!

Det är så jäkla skönt nu när vi har bilen , och det är ganska svårt att tänka sig hur KLARADE jag mig när jag slutade 22.15 och åkte kommunalt? Nej fy , nu går jag ner i garaget och åker hem , och är hemma  på mindre än 15 minuter, Så himla skönt!

För övrigt så känner jag mig lite småsnuvig och trött, men det går nog över... ska gå och duscha och sen krypa ner i sängen!
Imorgon får jag sovmorgon , vilket jag har varje måndag och det är lite lyx, sen ska jag på massage kl.13 på jobbet innan jag börjar kl 14, och det är verkligen LYX, har så ont i min svank och massagen hjälper verkligen!

Idag var det ju sista avsnittet av Solsidan på länge , och det är ju bästa serien hittills alltså, tråkigt att det inte kommer gå på ett tag :( men det måste ju nästan bli en till säsong!

Kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0