Härligt med helg!

Idag är det lördag , och vi började dagen med lite frukost , och sen åkte jag till farsta C och handlade presenter till min lillebror som fyller 5 år på måndag , som vi ska åka och fira imorgon!

Tog ett extrapass på jobbet idag , 16-22.30 som jag ångrar lite nu , det är jättefint väder och skulle varit mysigt om man kunde vara hemma och mysa... men men , det blir lite extra pengar på nästa månads lön vilket jag gillar!

Här om dagen så klädde jag ut mig med 3d glasögon och en servett och jagade barnen i typ 30 minuter, haha , det var kul och sen bytte vi plats så dom fick vara "mr. Servetthuvud"
Kom på att i filmen The Holiday med Cameron Diaz och Kate Winslet så gör Jude Law så med en servett och jag tyckte det var kul så jag provade, och det var ju riktigt roligt.. Har ni sett det filmen? Den är underbar så om ni inte gjort det , Gör det!

 

Nu ska jag snart bege mig till jobbet , och imorgon är jag LEDIG hela dagen!

Kram på er

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0