BIO!

Idag har jag varit ledig , och bara tagit det lugnt, eller nja nästan iaf.. degade i sängen ett tag på morgonen och kollade på tv, sen bäddade jag rent i sängen och tvättade lakanen och sen diskade jag!
Sen kom Conny hem och vi åkte in till söder och åt god mat och gick på bio, I am number 4 såg vi och jag tyckte den var riktigt ball och bra.. Det är så himla mysigt när vi gör något bara vi två när vi är barnlediga, då får vi ta hand om varandra lite extra :)

Nu har jag precis kollat på Efterlyst och nu tänkte jag ta ett bad, med MYCKET skum!
Imorgon blir det jobb 8-16 lyxtid sen får vi se vad kvällen bjuder på, middag för 2 iaf :)

Slänger in en spontanbild på mig och min Mamma back in the days <3


Sweet dreams <3


Kommentarer
Mamma

Finaste tjejerna <3

2011-04-02 @ 16:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0