Ben&Jerry´s! <3

Idag är det Onsdag , hela dagen har det varit onsdag och det betyder ju att jag har varit ledig idag!
Conny var också ledig idag och det är så mysigt när vi får ligga i sängen och vakna tillsammans , det gör vi ju bara på helgen när vi är lediga, annars går han alltid upp innan mig!

Jag åkte över till Farmor en stund nu efter middagen och fikade och då var min faster där också , mysigt att träffa dom lite, man gör inte det så ofta faktiskt, ska bli bättring på det! :)

Slog nyss på tv:n och det var Förlossningskliniken på tv4 Fakta, älskar såna program, tycker att det är så häftigt och intressant!
Ikväll är det Efterlyst också , då sitter jag bänkad med Ben & Jerrys New york super fudge chunk, ÄLSKAR den glassen , den är min bästa kompis, den är Sjukt god!

Imorgon ska jag till Sundbyberg på kurs hos Svenska Spel , kan redan allt men alla måste gå den kursen för att jobba med spel så det blir en heldag på kurs, 8.30-16.30!
Sen är det Freeeeeedag , åh så underbart säger jag , för hela familjen är hemma och är lediga, så då ska vi ha lite fredagsmys med barnen innan dom lägger sig och sen på lördag styr bilen mot Leklandet i Bromma där vi ska på Kalas, då får barnen leka av sig i bollhav och rutshkanor(stavning?) och massa annat skoj i 2 timmar, sen kommer dom vara heeelt utslagna haha!

Ge mig lite tips på vad ni vill att jag ska skriva om och så , vad är kul att läsa om ? Och Kommentera så jag vet vilka ni är som läser, det är många men vilka är ni?? :)



Kommentarer
Mikaela

Jag läser!

Min favorit är half baked, skulle kunna äta den varje dag i resten av mitt liv! :-D



Snart är det Kreta!!

2011-03-24 @ 19:29:59
URL: http://httpco. miikaelas.webblogg.se/
Anna

Bra där :) Jag läser din också!

Ja nu är det fan inte långt kvar!

2011-03-24 @ 19:58:25
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Jeanette

Ben&Jerry glassarna är farligt goda!!

2011-03-26 @ 19:43:35
URL: http://janets.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0