Trassel!

Äntligen Fredag , eller vad säger ni?

Jobbade till sex och då kom familjen och hämtade mig på jobbet <3

Vi gjorde egen lasagne och sallad till det sen bunkrade vi upp med godis och täcken i soffan och satte på Disneys nya Trassel , jag tyckte den var riktigt charmig faktiskt , och barnen gillade den , men conny somnade i soffan så han tyckte väll inte den var så bra , haha!

Idag kom barnen inte i säng förens nyss, 22, men det var för att middagen blev så sen och sen kollade vi ju klart på filmen , men då sover dom ju lite längre imorgon = sovmorgon ;)

Imorgon har vi inga planer en så länge så vi får se vad vi hittar på , ska bli dåligt väder har jag hört, men då får vi väll vara inne och rita och lite sånt hemma mys..På söndag tog jag ett extra pass, 10-18, det är ju 100% OB, och jag tog ett pass extra förra månaden också en söndag , och fick värsta lönen , så det ska jag nog fortsätta med, det behövs ju personal och nu ska jag försöka jobba så mycket jag bara kan så min mammapenning blir så bra som möjligt!

Bebis i magen , vi längtar efter dig <3



Ha en mysig fredagskväll så hörs vi när vi hörs! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0