Kreta!

Nu sitter vi här i soffan och kollar på fotboll, eller Conny gör det iaf, jag sitter här och bloggar!

Nu har jag packat klart allt som ska ner i väskan , utom det som ska ner imorgon innan vi åker..

Det ska bli så J*vla skönt med en veckas semester med sol och bad och god mat med härliga människor, den är mycket efterlängtad av alla oss tror jag , och vi ska bara vara och bara ta det lugnt och njuta av att få maten serverad och lagad av andra och sängen bäddad och städat rum, och sol så klart..haha!

Kom på att jag måste vattna blommorna också innan vi lägger oss, så dom inte dör när vi är borta..
Jag hoppas att jag får en riktigt bra bränna , så skönt med lite färg på kroppen , man känner sig piggare och fräshare när man är brun tycker jag..

Nu ska jag duscha och sen gå och sova , vi ska ju trots allt gå upp 03.30 INATT, haha , härliga tider... planet går typ vid 7 och man vill ju hinna titta lite i taxfreen och checka in och så innan...
En kaffe på Starbucks hoppas jag också på , den finns ju bara på arlanda i sverige , så man får ju passa på!

Nej nu önskar jag oss en trevlig semester så hörs vi när vi kommer tillbaka , då blir det bildbomb!
Puss & Kram! <3


Kommentarer
saralovisa

Shit vad smart!

Åh njut av kreta det är förbaskat fint där:)

2011-06-12 @ 11:42:31
URL: http://saralovisa.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0