Vintage!

Idag åkte jag hem till pappa och klättrade upp på vinden för att leta efter mina gamla bebiskläder, och hittade en fullproppad flyttkartong, gick igenom och sorterade ut det som var i st 50/56 och tog med mig hem.. hittade massa stickade söta koftor och sånt som min farmor och mormor hade stickat, kommer bli fint på lilltjejen, och det passar ju bra med stickad då det kommer vara kallt när hon tittar ut!

Idag gick jag in i vecka 19 då, men den veckan har jag redan skrivit om så , eftersom hon flyttade bak mig.. men jag ska ta ett nytt kort på magen för den är ju lite större , så det stämmer!

Och idag fick min älskade Fanny sin son Hector, såååå fin! Han hade lite bråttom ut till världen men det måste vara för att han ville träffa sin underbara Mamma och pappa! Han vägde 1790g och var 41,5cm lång..kom ca 10 veckor för tidigt, och han var precis lika lång som jag var när jag föddes, jag kom 7 veckor för tidigt.. pluttisen!
Grattis till er gumman , du kommer bli bästa mamman till honom och sebastian bästa pappan! <3

Nu ska jag hoppa ner i sängen, Natti natti! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0