Var är alla kommentarer!?

Ni är väldigt dåliga på att kommentera tycker jag , ni är ganska många som läser, det ser jag och det uppskattas , men ni kan väll lämna lite spår efter er då och då? Blir liksom roligare att blogga om jag vet vilka som läser!

Ringde ultraljudsavdelningen imorse och frågade om jag kunde komma tidigare, men dom gör bara ultraljud mellan v.18 och 20 , och jag ska ju dit i v.20 så han sa att det var en bra tid, och sen var det ändå fullbokat innan det så!
Inte så konstigt , vart man än kollar så kommer det bebismagar överallt , gulligt!

Ska snart åka och jobba , min sista vecka , sen går vi på semester i 4 hela sköna veckor! Ska bli så skönt!
Så idag är det sista måndagen på lääänge!

Vad ska ni göra på eran semester?


Kommentarer
fanny

jag läser :D fast det vet du! skönt med semester gumman,. hade jag också behövt (; men men. kommer sakna dig massor på jobbet! men vi ses väl nått innan du åker iväg på allt? :) PUSS! <3

2011-07-04 @ 20:46:36
URL: http://littlemissunshine.se
Mammi

Du ser bebis-magar överallt bara för du är så ine i det själv just nu :-)

Själv har jag 9 arbetsdagar kvar, sen blir det semester! Då kommer världens bästa Anna och hennes familj på besök, mys!!!

2011-07-04 @ 21:02:39
Anna

Ja ni 2 vet jag läser! Kommer sakna dig också gumman, ja då vi får ta en dag i stan med lite shopping och mat du och jag! :) puss!

Ja det kommer bli jättemysigt! Puss mamma

2011-07-04 @ 23:01:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0