Ultraljudet!

Det är det häftigast jag gjort hittills iaf, det var en sån härlig känsla att få se den lilla krabaten som man har kännt sparka och röra på sig inne i magen, och allt blev så himla verkligt..
Det första hon gjorde var att vinka åt oss, haha, en riktig silvia vinkning.. "hej mamma & pappa" tänkte hon säkert!

Och allt såg jättefint ut sa barnmorskan, alla mått var bra och hon hittade inget konstigt.. efter hon var klar med alla koller som hon skulle göra och alla mätningar så kollade hon då efter könet, och då såg man att det var en liten tjej där inne, vilket kom som en chock, en trevlig chock men väldigt oväntad.. i min släkt så är jag den enda tjejen som kommit till världen på 22 år, och efter mig har det ploppat ut 9 pojkar, kusiner och 2 bröder.. så jag var bombsäker på en pojke.. men det var en DOTTER :D <3

Sen flyttade hon bak mig 11 dagar efter mätningarna , så nu är hon beräknad den 31 december, mindre kul datum om hon kommer ut då , men jag får knipa helt enkelt.. så nu byter jag vecka på söndagar och går alltså in i vecka 19 imorgon!

Så fick vi med oss 5 ultraljudsbilder hem som jag säkert kollat på hunda gånger nu, hon är så fin vårat hjärta!
4 st blev bra så dom ramade jag in nu när vi kom hem!

Så nu står ramarna ovanför våran säng, så kan vi kolla på henne jämt!
Nu har vi beställt vagnen också, som kommer nästa vecka tror jag, dom hade det där bra priset tills vagnarna tog slut , så det var bara att köra på! Svart vagn med en svart mjuklift innuti med rött foder och vita hjärtan på, där kommer hon ligga så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0