Mitt te är nästan slut!

Och dom hade det inte inne på tehandeln idag , skulle komma in imorgon så jag får åka dit då, innan bion!
Vi ska åka in till Heron City med barnen och se Kung fu panda 2 och äta popcorn! Får vi se hur dom uppför sig , haha! Tur att det är en barnfilm iaf, annars hade folk blivit sura kanske om dom sitter och skrattar!

Och herregud vilket tråkigt väder vi har haft på våran semester hittills iaf, nu har vi ju 2 veckor kvar så vi håller tummarna , har inte solat en enda dag ju!

Jag njuter iaf varje sekund av att ha semester , det är så härligt , och idag så dammsög jag ju hela lägenheten och bakade Kolakakor , sjukt goda och krispiga med sirap i, och sjukt lätta att baka!

Blir te och kaka ikväll till Johan Falk filmen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0