Första semesterveckan slut!

Och 3 kvar :D
Igår var vi hemma hos min pappa och firade min faster Eva som fyllde 39 år, god mat och efterrätt som farmor fixade, och eva hade bakat, allt går ju ner i min mage just nu , och ofta!
Och idag har vi bara tagit det lugnt, ungarna har inte visat sig från sin bästa sida de senaste dagarna , så idag fick dom leka inne på sitt rum hela dagen , och nu ikväll så är conny ute och dricker öl med några kompisar , och kidsen bara fortsatte så jag la dom i sängen för 20 minuter sen och båda sa jag vill inte sova , jag är inte trött, och nu sover dom båda 2 så :P
Har satt på filmen Ladder 49 och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, sen blir det lite godis , popcorn och lite te, älskar den nya sorten jag köpte, Earl grey cream , riktigt god!

Nästa vecka är vi barnfria, utom lillen i magen då förståss, och då tar vi bilen och åker ner till Höör i skåne till Natta och Johan , och då ska vi bla. åka över till Danmark en dag, ska bli jättemysigt!

Och veckan efter det åker vi upp till Hälsingland till Mamma och Co med barnen , ska bli jättemysigt, älskar att vara där, det är så mysigt och lugnt och skönt!
Sen har vi en till vecka barnfria som vi inte riktigt vet vad vi ska göra, vi får se , hittar nog på något skoj!

Här är mina nya glasögon också , älskar dom , så skönt att ha nya med rätt styrka i för då slipper jag ha linser hela tiden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0