Fjärilshuset!

Idag åkte vi ju som sagt till fjärilshuset i Hagaparken , och ungarna gillade det verkligen!
Men det ända negativa var ju att i fjärilsrummet så var det ju SÅ SJUKT varmt och fuktigt att kameraobjektivet immade igen och man svettades som en gris, så jag kunde inte ta kort på fjärilarna som jag ville :(
Men men , jag hittade en cool som hade smitit ut i det kalla rummet och den fick jag kort på , annars hade dom bara lite koifiskar och papegojor! Fiskarna kunde man klappa på och Alexander vart helt till sig , han ville inte gå därifrån!

 

Sen var vi en sväng i farsta och köpte mina nya glasögon(som jag glömde i bilen , så bild kommer senare) och sen köpte jag en present till min faster som fyller år imorgon , så vi ska hem till min pappa på middag, då får släkten hälsa på min bebisbula också!
Sen gick jag in på Kahls te och kaffehandel och köpte en påse nytt löste, Earl grey cream blev det , ska prövas ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0