<3

Igår hade vi en riktigt mysig dag, vi åkte runt och kollade i farsta centrum och hittade mina mammajeans! Sen åkte vi och kollade i huddinge centrum , där conny börjar jobba efter semestern, på Coop Extra, och ja , det finns att göra i den butiken om man säger så! Passar honom perfekt!

Sen så åkte vi in till stan och satte oss på Pig&Wistle i söderhallarna och åt mat, jag åt kycklingfajitas och conny tog kött med pommes och bea, Mums!
Sen så satte vi oss i biosalongen med godis och filmen var ju GRYM , jag gillar alla transformers filmerna faktiskt, måste köpa dom sen!

Och idag jobbade jag bara till 15.30 så nu kommer Conny hem snart så ska vi äta Tacos och kolla på film , kanske åker och badar senare, vi får se!
Ha en mysig kväll, för det ska jag ha! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0