Resa bokad! :)

Nu har vi bokat resan för i sommar, det blir Rethymnon Kreta!
Vi ska bo på ett hotell som heter Eva Bay med all inclusive, så jävla nice!
Det blir jag, conny, patrik och mikaela som drar den 4 Juni i en vecka, LOVE IT!

Idag var det lagom lugnt på jobbet och dagen gick fort.. så är det bara imorgon kvar på denna vecka då jobbar jag 7-16, skönt med en tidig dag och 100% OB!
När jag kom hem idag från jobbet så blev det middag och film, älskar soffmys! <3

Färgade håret idag också, eller ja , utväxten bara men det blir ju som ny hårfärg för man är van med utväxten, skönt med samma färg i hela håret!

Nu ska jag göra mig en kopp vanilj te och krypa upp ordentligt i soffan och kolla klart på Brokeback mountain!

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0