PLING PLONG!

Åh vad trött jag blir!
Imorse kl.8!!!!!!!! så plingar det på dörren , jag ligger och sover , barnen är på dagis/skolan och conny på jobbet, så jag går upp och öppnar, där står samma gubbe och gumma som plingade på för inte alls så länge sen och var från jehovas vittnen, och jag sa förra gången att jag inte var intresserad(då låg jag och var sjuk) och ändå så kommer dom tillbaka!
Så jag röt ifrån lite småirriterad och sa nej jag är fortfarande inte intresserad! Då svarar gubben vet du vad det handlar om? JAAAA för ni har redan varit här..

Varför ska dom komma och plinga på? Jag menar om jag är intresserad av jehovas vittnen så söker man väll upp dom , eller?
Vad gör ni när dom kommer och plingar på?

Jag ska plinga på hos dom och berätta hur vanliga människor lever! Tidigt på morgonen när dom är sjuka och sover!


Nu ska jag strax åka och jobba stängning sen slutar jag 18 på fredag och då är jag ledig i helgen!
På söndag så fyller äldsta killen 7 år,(dom börjar bli så stora) och jag har beställt en röd princesstårta med blixten och bärgarn från disneys Bilar, han kommer bli överlycklig!
På lördag kommer mamma och bosse hit med min lillebror oscar, så dom får leka och busa lite dom små barnen!


Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-14 @ 11:44:02
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0