Familjen annorlunda!

Idag började jobbet som vanligt, men entrédörren snurrade inte pga all snö och allt grus som samlats så dörrarna stod öppna heeeela fm, höll på att frysa ihjäl, tur att man har en bra man som fixade det!

Har kännt mig lite halvhängig idag, illamående och lite ont i huvudet, men det gick över nu på kvällen!

Till min stora förtjusning så är familjen annorlunda tillbaka i rutan, love it! <3
Så härligt att se att man kan ha så många barn och det flyter på så bra, och familjerna är ju helsköna!
Familjen Norrström älskar jag, följer mamma Mirkas blogg också, helskön!
http://tiobarnsmamma.blogg.se/



Imorgon står jobb på schemat och det blir en lååång dag, 10-20 sen är jag  ledig på onsdag, då blir det lite mera shopping!

Nehe , nu ska här sovas, ojojoj om det ska!

Hakuna Matata-inga bekymmer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0