En till kusin på g :)

Min farbror ska få sitt första barn vilken dag som helst, så spännande!
Jag är ju enda tjejen bland alla kusiner, det är bara killar, så jag håller tummarna för en liten flicka, men jag tvivlar starkt på det! haha

Fick sovmorgon idag , alltid trevligt... ska snart åka till jobbet och jobba till halv 11! Sen blir det jobb hela helgen och på måndag kommer barnen hit :) Mysigt!

Jag ska få köpa min pappas systemkamera också, så ska jag få gå på kurs hos honom så jag lär mig alla knep och tips och hur den funkar, så här ska fotas, allt möjligt!! ;D

<3



Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova

Nej den tog slut snabbare än man hann blinka och det verkar inte som om det kommer in fler heller, tyvärr :( Kolla tradera? Där vet jag några som fått tag på en :)

2011-01-22 @ 20:30:14
URL: http://madeleines.se
Anna

Jag håller koll :)

2011-01-23 @ 17:16:37
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0