Bad update!

Sorry, varit mycket dom senaste dagarna!

Jobbade till stängning på alla hjärtans dag och när jag kom hem stod min kära man i dörröppningen med en present till mig.... och det var en IPHONE! :D
Jag blev jätteglad , men vi sa att vi inte skulle köpa något speciellt till varandra men jag har funderat på en iphone ganska länge men aldrig fått tummen ur röven ( som natta skulle säga ;) ) så han fixade den till mig , det är ju abonnemang så jag betalar ju själv varje månad!

I tisdags morse när jag var på väg till jobbet så halkade jag på isen och trampade snett så foten gjorde jätte jätte ont hela dagen och blev jättesvullen och blå/grön, så sofie på mitt jobb hjälpte mig att linda den på rätt sätt och jag ringe till närakuten i handen och fick en tid igår kl.8... som tur var hade jag inte brutit den och inga sprickor heller, men en riktig ordentlig stukning, vilket inte är så himla kul.. men jag fick ett superbra bandage/strumpa som verkligen stödjer foten så nu gör det inte lika ont längre, utom när man tar på svullnaden!

Fixade naglarna igår också, blev vit glitterfransk med tanke på att jag ska på begravning nästa vecka så kan man ju inte köra lila glitterfransk som jag tänkte göra först , blir snyggast med au naturel!
Slänger in en bild senare!

Nu ska jag ta ett bad, är lite frusen av mig, sen ska jag smörja in foten med lite Heat lotion , så det värmer där det gör ont och är ömt!

Imorgon blir det stängning på jobbet, så SOVMORGON får jag :D

Sov gott, Kramis <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0